14. februar 2011

Scrap'n'dream

I lørdags var jeg som omkring 200 andre til scrap'n'dream i tåstrup.
Det var som sidste gang rigtig hyggeligt, der var masser af gode ting til salg hos både scrapfactory og love2scrap
Jeg fik købt lidt nyt, både papir, bling og for første gang knapper, meget af det brugte jeg allerede i løbet af dagen.

Meget af formiddagen gik med at snakke med Mio som kom forbi, det var rigtig hyggeligt. Og så stod Aka der ligepludselig med familien på sjællandstur, det var sjov at se hende i virkeligheden, hun er jo lige så sød som jeg havde fået indtryk af på hendes blog.

Efter frokost fik jeg lavet en masse, hele 6 LO blev det til, de er meget enkle, men osse anderledes end jeg plejer så jeg er godt tilfreds med dem.

Jeg har valgt at vise jer 2 af dem her i dag.


Nu er hovedet fyldt med gode ideer til fler LO'er og kort. Jeg havde 5 kort med til OSH og det er ikke sidste gang jeg har lavet kort der til. Charlie fik samlet over 600 kort i lørdags, det er rigtig flot, hvor mange mon det bliver til på convention om en måned?

2 kommentarer:

  1. Tak for sidst : ) super hyggeligt at se dig igen.
    Dejlige Layouts du har lavet, hvor er jeres kat super lækker og flot : )
    Regnevejr elsker de fleste børn tihi, det er mere os forældre der fortrækker tørvejr skønne billeder af dine piger.

    SvarSlet
  2. Hvor var det bare hyggeligt at møde dig IRL. Så kan man meget bedre "snakke sammen" her på bloggen. Nu ved jeg jo, hvem jeg skriver til.
    Det var sådan et hyggeligt selskab, du var en del af - og jeg er sååå glad for, at vi lige tog den sviptur (- som udviklede sig til en lang weekend).
    Hvordan i alverden når du at lave 6 lo'er sådan en dag......? Jeg fatter det ikke.
    Men flotte layouts med de skønne regn-billeder. Hvilket barn elsker ikke den slags.

    SvarSlet