17. august 2012

Fortsættelse

Jeg fortsætter med at vise billeder fra albummet til min far. Det er skønt igen at have noget at vise.

 Lidt militær billeder. Jeg fandt et hæfte på nettet med det skib som min far sejlede på da han var i militæret, så det købte jeg til ham. Han blev godt nok overrasket og glad.

 Her har jeg lavet en lille "folder" i albummet, det var ret sjovt, og syntes resultatet blev godt. På billedet neden under er den forldet ud.

Jeg har været til onsdagsscrap hos Love2scrap de sidste 3 uger, det er rigtig hyggeligt. Det bliver jeg nød til at fortsætte med. Så er jeg osse sikker på at jeg får lavet lidt.

1 kommentar:

  1. Sikke et flot album du har vist i de sidste indlæg. Utroligt så meget du har fået plads til. Smarte løsninger med tags og så den folde-ud-side.
    Og dejligt at du igen viser lidt frem...hmmm.

    God weekend til dig.

    SvarSlet