14. januar 2011

Bulid-a-bear

Jeg sidder og arbejder på et build-a-bear album til mine piger.
De har tilsammen 5 bamser der fra som de er rigtig glade for, jeg har længe overvejet hvad jeg skulle gøre med deres attester, syntes jo det er sjovt at gemme dem, og samtidig at pigerne skal have lov at have dem.
Nu er jeg så gået igang med et album om dem, det er ikke med så mange sider endnu, men det kan det jo blive med tiden.
Jeg har billeder til to sider mere, så bliver der heller ikke mere i denne omgang.
Jeg har holdt det meget enkelt uden pynt, da pigerne jo skal have lov at sidde med det selv og have det på deres værelse, og jeg tror ikke at de kan lade div. pynt være i fred.
Jeg har lavet en kollage med billeder fra albummet, syntes lige i skulle se det.


Ha' en fortsat god dag der ude i tågen.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dog en sjov ide.
    Jeg anede ikke, at de bamser havde en fødselsattest. Vi har dem ikke her i huset, så jeg har kun set de butikker udefra.
    Men hvor er de søde, jeg kan godt se hvorfor de er så populære.
    Tænk når pigerne bliver store, så har de et album med dejlige fotos af deres leg med de bamser. Herligt.
    Her er også rigtig meget tåget. God weekend til dig også.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare en god ide : ) super at du kan gemme dem i et album, så de ikke går i stykker eller bliver væk.
    Skønne sider du har lavet, de skal nok blive kikket i rigtig mange gange : )
    Rigtig god weekend

    SvarSlet