26. oktober 2011

Lidt fra mit kursus og en fisk......

Aka det er ret godt gættet, det er en fisk, nemlig den her. Billedet er fra vores tur til Kreta, hvor vi på regnvejrsdagen tog på akvarie. Jeg ved ikke hvad den hedder, men den lå så fint stille :)

Jeg er jo med på Majers kursus på http://creativepublishing.dk/. Jeg er kommet lidt sent igang i forhold til mange af de andre, da vi jo var på ferie da kurset startede. Men igang er jeg.

Her er et par billeder af hvad jeg har lavet ind til nu.De næste lektioner mangler jeg materialer til, så de må vente til efter SAM. Men der er osse nogen sider der pyntes efter eget valg, så jeg har lidt at lege med ind til da :)



1 kommentar:

  1. Nææææh, hvor er jeg dygtig....mht den fisk. Men et sjovt foto er det bestemt.
    Men jeg er ikke så dygtig, at jeg kan se dit album. Du har vist glemt at lægge billederne ind. hihi.
    Jeg har dog set dit flotte album på CP og kommenteret - de færdige sider - der.

    Hav en god dag.

    SvarSlet