27. april 2012

Nu skulle det prøves

På SAM sad jeg ved siden af en hel lille familie, eller damerne af den. En af pigerne sad og lavede et kort, som jeg har set før, men syntes det har set så indviklet ud. Da hun sad med det, så lidt mere enkelt ud, og hun var så sød at tegne en lille skitse til mig med mål på. Jeg tog osse et billede af hendes kort, så kunne jeg jo prøve her hjemme.
Det har jeg nu gjort, alt papir er taget fra min restekasse, måske mine rester er lidt for store. 
Her er resultatet:


Rigtig god weekend til jer alle.

11 kommentarer:

  1. Sikke et flot foldekort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Flot kort du har lavet. Det er et af de kort jeg endnu mangler at få afprøvet. Det ser lidt indviklet ud, men jeg håber det er lidt mere simpelt ;-)

    SvarSlet
  3. Har også kigget på den type kort og tænkt det må jeg prøve en dag...

    SvarSlet
  4. Ddt ef en flot udgave af et trifold card du har lavet.
    Og så kan du faktisk ændre det på forskellig måde ved at flytte de steder du skærer.
    Dejligt at få inspiration og hjælp på den måde.

    God weekend til dig.

    SvarSlet
  5. Sødt kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  6. Det ser super godt ud med det papir du har brugt..
    Har selv haft lavet et enkelt kort af den model-
    man skal liiige tænke sig om når man folder det tihihi :)

    Fortsat dejlig lørdag :)

    SvarSlet
  7. Det er rigtig flot. Er det svært at lave?

    SvarSlet
  8. Det er blevet et rigtig flot kort du har fået lavet..

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. Super flot kort du har fået lavet Marianne : )

    SvarSlet