1. maj 2012

Sommer og afslutning.

Sikke en weekend vi har haft, der har været drøn på.
Lørdag var pigerne med far på shoppetur, de skulle købe fødselsdagsgave til mig :)
Søndag var der gymnastik afslutning, hvor pigerne optrådte. de har i år gået på samme hold og været rigtig glade for det. Vi havde købt en lille ting til hver af deres undervisere, og jeg lavede disse 5 små minikort til dem, skrevet fra pigerne, med tak for deres indsats.



Og så har jeg fået lavet et Lo, med nogen lidt ældre billeder, det er meget meget simpelt dette LO, men jeg kan ikke få mig selv til at fylde mere på, syntes papiret er så skønt.


I går var jeg og tøserne i Knuthenborg og "åbne" parken, de åbnede i lørdags, men her i hverdagene er der næsten ingen mennesker, så vi nød at se fodring af aber, tiger og giraffer.
I dag har det været have vejr, nu har jeg endelig fået ryddet de sidste visne grene væk fra sidste år, så det friske kan komme op :)  Men scrap er det ikke rigtig blevet til de sidste par dage.

Håber i har nydt solen idag.

2 kommentarer:

  1. Det var dog en masse blandede ting du har oplevet. Dejligt !
    Rigtig søde takkekort til lærerinden - og sød tanke.
    Skønt layout med det smukke papir. Og uden at forklejne dine evner, ......hihi, så er det svært at pynte det mere uden at "ødelægge" det. Og billederne passer jo bare så fint.

    God uge til dig - der er jo nok at gøre...

    SvarSlet
  2. Spændene hvad de har fået købt til dig : ) søde kort til pigernes underviser, de bliver helt sikkert glade : )
    Lyder som en rigtig hyggelig tur til Knuthenborg, dejligt når der ikke er så mange mennesker
    Sødt Lo og rigtig god dag : )

    SvarSlet