16. december 2010

16. december

Det sner og det er jo bare dejligt :)
Jeg burde skovle sne, men det må vente lidt. Pigerne er igen sendt afsted og dagen går med oprydning og lidt scrap, skal jo lige prøve det jeg købte i går. Måske kommer der et billede senere, nu må vi se.
De sidste julegaver er købt, skal bare pakkes ind. Julia skal til gymnastik for sidste gang inden jul i aften - så kan vi vist osse slappe af ind til jul.
Sidder lige og kigge lidt rundt og fandt endnu en blog candy - ihh dem kan jeg altså godt lide, denne er fra inkido, og er så ovenikøbet en gave, det kan da ikke være mere spændende.
Hov det vrimler jo jule candy, fandt lige en mere fra ifversen, uhh den ser god ud, den vil jeg gerne vinde, og så har hun jo en super dejlig blog som jeg helt sikkert må kigge mere på.
En dejlig dag til jer alle der ude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar