29. marts 2012

Cricut :)

Jeg er rigtig glad for min Cricut maskine, den kan lave så magne sjove ting.
På min dejlige scrap weekend var der selvfølgelig nogen stykker der havde deres maskine med, så der stod en 4 stykker rundt om i lokalet. Rigtig mange havde deres cartridges med, så der var rigtig meget at vælge imellem. Vi havde vore egne skæreunderlag med, og kunne så frit benytte maskinerne.
Jeg forelskede mig i en cartridges med Zoo, og har bla. skåret de 3 elefanter som er her på billedet.
Syntes det er blevet et rigtig dejligt LO.


I morgen har min store pige sidste dag i børnehaven, så de har inviteret deres forældre til middag i børnehaven og skal så overnatte der nede. Er spændt på hvordan det går.

2 kommentarer:

  1. Hej jeg faldt lige over din blog og tænkte på hvor du har købt din Cricut maskine?
    Jeg syntes den lyder utrolig smart og er selv på udkig efter en.
    Jeg håber du kan hjælpe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrine. Jeg har vist aldrig fået svaret dig, prøvede at se om du havde en blog, men kan ikke se det.
      Min Cricut er købt i usa.

      Slet