24. marts 2012

Mere fra USA

I skal da se lidt mere fra min fantastiske weeken. Her er et billede fra det conference center som vi boede på. Huset i baggrunden mellem træerne, er der hvor vi sov og hvor scrap rummet lå. Når vi skulle spise måtte vi ud at gå, ja det var rigtig slem, for det var kun op til 15 grader i weekenden, vi havde ellers op mod 20 grader både onsdag og torsdag, og mandag blev der slået varmerekort med et par og 20 grader :)
Billedet er taget lige udenfor restauranten hvor vi spiste.



Her er et billede inde fra lokalet, som er lidt svært at tage billeder i, da det er L formet. Her er bordet jeg sad ved, vi sad 8 ved hvert bord, og som i kan se havde vi "lidt" mere plads end jeg er vant til her hjemme fra, men sjovt nok fik man hurtigt fyldt bordet op. Det er min plads der er tom, da jeg selv har taget billedet.
Der var ingen forretninger med, så man havde ikke rigtig den undskyldning for ikke at lave noget ;) Hende fra CM der holdt weekenden, havde lidt med, og det lykkedes mig da osse at købe en skæreskabelon fra hende. 

Og endelig 2 Lo'er mere, fra vores 2. knuthenborg tur i 2011. Jeg er helt tosset med de ZOO papirer de er så lækre. De er fra BOBunny 

1 kommentar:

  1. Hov du blogger jo : ) laaaaaang tid siden men dejligt du er på igen.
    Ser hyggelig ud og du har da også fået lavet noget, rigtig fine lo af jeres ture til Knutenborg : )
    Hvad laver den kæmpe papkasse der midt i det hele? Dejligt med god plads, og sikke luxus stole i sidder på : )
    Rigtig god søndag.

    Ps du har de super irriterende to ord man skal skrive : ( se evt på SS hvordan man gør så man slipper af med dem ; )

    SvarSlet