24. marts 2012

Scrap i usa :)

Det har stået meget stille med scrap og især på bloggen siden jul. Ret trist egentligt, men nu er det tid at komme igang igen :)

Jeg har haft en uge fri for familien, eller den nærmeste familie, her i marts måned. Jeg fik lov at rejse til usa, nærmere betegnet lidt uden for Boston, og tage på scrap weekend med min kusine, arrangeret af en forhandler fra creative memories. Vi var et par og 30 damer samlet til en weekend, med hygge, god mad og mere god mad, slik, kage, te, kaffe og div. andre drikkevarer og så selvfølgelig masser af scrap. Vi ankom i løbet af fredag aften til the Warren conference center & inn, hvor vi fik vores værelser og kunne stille vores ting op i lokalet.
Der blev scrappet fra lørdag morgen til sent om natten, kun afbrudt af frokost og aftensmad, og nåe ja div. kage spise pauser. Søndag fortsatte vi, til klokken var 16 og der skulle pakkes sammen og findes hjem.
Det var fantastisk at få lov til at være væk fra hjemmet i en uge, og specielt denne weekend, helt overladt til selvskab af scrappe glade damer :)
Jeg fik primært lavet billeder fra vores 3 ture til Knuthenborg i 2011, her er de første to sider fra den første tur.


Jeg vil prøve at være mere aktiv i den næste tid, og osse få kigget rundt på alle de skønne blogsider som jeg har forsømt i den sidste tid.

1 kommentar: